Кандидатът за нов собственик на „Левски“ Джоузеф Диксън представи визуализация на идеите си за материализирането на инвестициите във футболния клуб, пише БТА. Направил го е чрез видео, изпратено до агенцията.

Според информацията плановете са за стадион с капацитет за около 25 хиляди зрители, като всички сектори ще са покрити. В близост до съоръжението се предвижда изграждането на търговски център с площ 50 хиляди кв.м., в който ще има магазини, ресторанти и кино и др., както и зона за отдих с няколко басейна, хранителни и питейни заведения.

Прави впечатление, че във видеото е включена емблема, която „Левски“ не ползва от години. В социалните мрежи се появиха коментари, че проектът за търговския център прилича на проект, озаглавен „SM city Monumento“ в сайта 3dwarehouse. В него пише, че проектът не е истински, а е правен за забавление. Освен това във видеото се виждат и няколко търговски марки, като H&M и „Тако бел“.

Намеренията на кандидата на Левски Джо Диксън са до арената да бъде построен голям мол, но се разбра, че въпросният клип не е реален и видеото се разпространява в сайт за графики.

Стадионът, изобразен като бъдещ дом на Левски от британеца, всъщност носи името „Кинг Палас Стейдиъм“ и е с капацитет 78 000 зрители. Въпросната картинка е направена от испанеца Микаел Кинтела, като е добавена информацията, че проектът е базиран на стадиона на Пари Сен Жермен „Парк де Пренс“.

Диксън заговори при представянето си в София за инвестиция в размер на около 250 млн. долара.